top of page

Bábovka s lesním ovocem

Doma se mi před víkendem nahromadila spousta domácího ovoce - plná miska ostružin a malin, tak jsem ji před odjezdem na krátkou dovolenou chtěla zpracovat. Protože pořád peču koláče, říkala jsem si, že tohle bobulovité ovoce zkusím zakomponovat do bábovky. A tyjo, ono se to vážně celkem povedlo! Bábovka je díky tvarohu krásně vláčná, voní kokosem a ovoce jí udělalo dokonale svěží. Takže pokud vám na sváteční den chybí dezert na stůl, vyzkoušejte tuhle jednoduchou, ale naprosto fantastickou záležitost!



INGREDIENCE:


  • 150 g špaldové mouky

  • 100 g ovesné mouky

  • 50 g kokosu

  • 250 g tvarohu

  • 200 ml mléka

  • 1 lžička prášku do pečiva

  • 70 g erythritolu

  • 2 vejce

  • 100 g ostružin

  • 100 g malin



POSTUP:


V misce si smícháme obě mouky, kokos, prášek do pečiva a sladidlo. Přidáme tvaroh, vajíčka a promícháme. Konzistenci opatrně doladíme mlékem - těsto by mělo mít krásně krémovou konzistenci, aby jej šlo dobře nalévat. Na závěr opatrně vmícháme maliny a ostružiny - opravdu opatrně, je to velmi křehké ovoce a ne že by vadilo, když sem tam nějaký kousek rozmačkáte, ale nemusíte rozmačkat úplně všechno - ty celé kousky dodávají bábovce opravdu šmrnc. Těsto přemístíme do formy - já jsem použila silikonovou, tak jsem ji ničím nevymazávala, ale klasické formy doporučuji vymazat kapkou oleje a vysypat třeba kokosem. Pečeme ve vyhřáté troubě na 180°C asi 35 - 40 minut.



Bábovka skvěle chutná s nočkem zakysané smetany, mátou a čerstvým ovocem. To je fakt bájo!


Sledujte také instagram. A nezapomeňte mě označit, pokud budete recept zkoušet!


Knížku JÍDLO, KTERÉ JE SKUTEČNÝM JÍDLEM si můžete pořídit zde. Knížku si můžete koupit také na stránkách většiny knihkupectví.


Dobrou chuť!


Vaše B.

347 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page