top of page

Jablečný perník s čokoládou

.Tak se zase po týdnu o víkendu konečně dostávám k pečení. V lednici se na mě smála domácí jablíčka ze zahrádky od našich, tak jsem si říkala, bych zkusila upéct nějakou buchtu ala perník. Zároveň jsem chtěla zkusit do dezertu zakomponovat ječnou mouku a musím říct, že to byl moc fajn nápad. Koláč nádherně voní, je krásně vláčný, svěží a chutná skvěle. Do klasického perníku patří kakao, to mi bohužel doma došlo, takže please don't hate me za to, že jsem jej vynechala. 🤙😁 Na chuti to koláčku vůbec nich neubralo - ostatně přesvědčte se sami a dejte mi vědět, jak moc jste s touhle dobrotou doma zabodovali! 🖤



INGREDIENCE:


  • 150 g špaldové mouky

  • 70 g ječné mouky

  • 30 g vanilkového proteinu

  • 70 g erythritolu

  • 2 menší nebo 1 větší jablko

  • 50 g kokosového oleje

  • 1 lžička skořice

  • 1/2 lžičky perníkového koření

  • 250 ml mléka

  • 2 vejce

  • 1/2 kypřícího prášku do perníku


+ 90% čokoláda navrch



POSTUP:


V misce smícháme mouku, protein, sladidlo a skořici. Přidáme vejce, rozpuštěný olej a mléko. Jablko nastrouháme a přimícháme k ostatním ingrediencím. Čtvercovou formu si vymažeme olejem, vysypeme kokosem nebo trochou mouky a těsto do ní přemístíme. Po celém povrchu nastrouháme hořkou čokoládu a dáme do vyhřáté trouby na 180°C. Pečeme asi 30 - 35 minut. Vyzkoušejte špejlí, zda je perník správně upečený. Kdo má rád, může po upečení ještě pomazat marmeládou.



Ideální je perník podávat s dobrou kávou. To je to jediné, co mu chybí k dokonalosti! 👌


Sledujte také instagram. A nezapomeňte mě označit, pokud budete recept zkoušet!


Knížku JÍDLO, KTERÉ JE SKUTEČNÝM JÍDLEM si můžete pořídit zde. Knížku si můžete koupit také na stránkách většiny knihkupectví.


Dobrou chuť! 🖤


Vaše B.

280 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page