top of page

Oblíbené banánové lívanečky zn. hlavně jednoduše!

Aktualizováno: 17. 1. 2019


Krásný den moji milí!


Vzhledem k tomu, že jsem slíbila, že na webu budou i nějaké recepty, měla bych se začít snažit. A protože mám moc ráda opravdu jednoduché recepty a chci vám ukázat, že jíst zdravě není nijak náročné, ani nemusíte být zrovna šéfkuchat, tak jsem tu s prvním receptem - oblíbené, mega jednoduché a hlavně bombasticky chutnající banánové lívanečky, které opravdu zvládne úplně každý!





Na asi 8 ks:


1 střední zralejší banán

40g mouky (já dávám často mleté vločky, případně žitnou či špaldovou mouku)

1 vajíčko

+ lžíce medu (sladidla/sirupu)


Postup:


V misce si rozmačkáme banán, můžete ho i rozmixovat, ale stačí ho pečlivě rozmačkat vidličkou. Přidáme vajíčko a asi tři lžíce mouky. Můžete ji použít klidně méně, nebo naopak více. Já jsem si oblíbila mleté vločky, ale úplně postačí nějaká celozrnná mouka. Pak už jen dle chuti osladíme (pozor, banán je sám o sobě dost sladký, tak to zbytečně nepřehánejte) a pořádně promícháme.


TIP: Pokud chcete variantu bez mouky, zkuste použít protein, lívanečky pak nemusíte ani sladit!


Rozpálím si pánev s trochou kokosového oleje, na které dělám lívanečky. Položím je pak na ubrousek, abych odstranila zbytečný tuk navíc. No a pak už je zbývá jen ozdobit dle fantazie - bílý jogurt, oříšky, oříškové máslo, ovoce, čokoláda.. zkrátka to, co máte po ruce, nebo na co máte zrovna chuť!


Na obrázku jsem zvolila pekanové ořechy, banán a javorový sirup.


Skvělá snídaně, svačina, či dezert. Vhodné i pro dětičky!


Dobrou chuť!


Vaše B.

328 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page