top of page

Ovesné tarteletky

Chtěla jsem na neděli připravit nějaký jednoduchý dezert s borůvkami, kterých mám plnou lednici, ale zároveň jsem nechtěla dělat nic náročného. Původně byl v plánu nějaký cheesecake, ale při hledání formy jsem objevila formičky na tarteletky a tak bylo jasno! Jednoduchý a časově nenáročný dezert ze základních surovin, který zvládne připravit úplně každý. A jako bonus krásně vypadají!



INGREDIENCE:


Na korpus:

  • 150 g ovesných vloček

  • 2 vejce

  • 1 lžička skořice

  • 30 g čekankového sirupu

Na krém:

  • 150 g tvarohu

  • 50 g riccoty

  • 30 g kokosu

  • čekankový sirup na doslazení*

+ borůvky a kokos na zdobení



POSTUP:


Ovesné vločky (ideální je část pomlít a část nechat vcelku) smícháme s vajíčkem, skořicí a čekankovým sirupem. Formičky na tarteletky si vymažeme kokosovým olejem a těsto do nich natlačíme tak, aby bylo po dnech i na stranách. Počet tarteletek, které z tohoto množství připravíte, záleží na velikosti formiček, mně těsto vyšlo na 4 tarteletky. Pečeme ve vyhřáté troubě na 180°C asi 15 - 20 minut.


Mezitím si připravíme krém - tvaroh vymícháme s ricottou, kokosem a čekankovým sirupem v množství podle vlastní chuti. Tarteletky necháme po upečení vychladnout - můžeme je z formiček vyndat, nebo je tam klidně nechat a použít formičky jako efektní servírovací misku. Tarteletky naplníme krémem a dozdobíme borůvkami, kokosem. Necháme hezky vychladit v lednici a servírujeme.


*pokud nemáte čekankový sirup, můžete použít třeba med



Tenhle jednoduchý dezert nádherně vypadá a přitom je úplně jednoduchý na přípravu. Je krásně svěží a obsahuje spoustu bílkovin, takže i dobře zasytí. Jsem si jistá, že s ním zabodujete u každého strávníka!


Sledujte také instagram. A nezapomeňte mě označit, pokud budete recept zkoušet!


Knížku JÍDLO, KTERÉ JE SKUTEČNÝM JÍDLEM si můžete pořídit zde. Knížku si můžete koupit také na stránkách většiny knihkupectví.


Dobrou chuť!

Vaše B.

227 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page