top of page

Jednoduché pad thai

Mou lásku k asijské kuchyni se už ani nepokouším skrývat. Asijská kuchyně hrdě kraluje mému jídelníčku už několik let a faktem je, že mám pocit, že mě nikdy nepřestane bavit. Spousta barev, chutí, jednoduché kombinace a naprosto fantastická chuť. Říkala jsem si, že bych taky měla zase zkusit něco trochu jiného, než moje milovaná kari na tisíc způsobů, které mám každý týden hned několikrát a tak jsem rozhodla, že tentokrát zkusím pad thai. Dobře - hned na úvod přiznávám, že jsem ho trochu zprznila použitím šunky místo masa, ale i tak chutnalo naprosto fantasticky a já se nemůžu dočkat, až si ho připravím znovu!



INGREDIENCE:


  • lžička avokádového oleje

  • 50 g krůtí šunky

  • střední mrkev

  • kus pórku

  • 1 stroužek česneku

  • 2-3 cm zázvoru

  • 1 lžíce kari pasty

  • kousek chilli papričky

  • 1 střední žampion

  • 70 g rýžových nudlí

  • 2 vajíčka

  • 2 lžíce sójové omáčky

  • šťáva z poloviny limetky

  • sůl, pepř

Na zdobení:

  • pražené arašídy

  • chilli

  • řeřicha



Postup:


Česnek a zázvor nakrájíme na drobné kousky, mrkev na tenké proužky, žampion na tenké plátky, chilli nadrobno a pórek na kolečka. Na pánvi si rozehřejeme olej, přidáme kari pastu a trochu vody a necháme rozvonět. Přidáme na kostičky nakrájenou šunkou a zeleninu. Zprudka zarestujeme a necháme pár minut opékat. Nudle si připravíme podle návodu. Vajíčka si rozklepneme do misky, přidáme sůl, pepř, sójovou omáčku a pečlivě promícháme. Následně přidáme nudle do pánve, stáhneme plamen a zalijeme vajíčky. Zlehka mícháme. Na závěr už přijde jen limetková šťáva. Servírujeme s praženými arašídy, čerstvou bylinkou a kdo má rád pikantnější, přidá ještě chilli.



Miluju tyhle jednoduchý jídla! Lehce pikantní, plný barev chutí, hromada čerstvých surovin a perfektní harmonie.


Sledujte také instagram. A nezapomeňte mě označit, pokud budete recept zkoušet!


Knížku JÍDLO, KTERÉ JE SKUTEČNÝM JÍDLEM si můžete pořídit zde. Knížku si můžete koupit také na stránkách většiny knihkupectví.


Dobrou chuť!

Vaše B.


200 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page